Dažniausiai užduodami klausimai
Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų platformą. Jeigu neradote atsakymo, kreipkitės į mūsų komandą!
SusisiektiKaip veikia ši platforma?
Šiuo metu platformoje galimos tik individualios konsultacijos. Lankytojas užsiregistruoja platformoje, pasirinkęs tinkamą psichologą ar psichoterapeutą, užsisako konsultaciją (norint rezervuoti konsultacijos laiką, privalomas išankstinis apmokėjimas), ir ji vyksta virtualiai per mūsų saugią vaizdo pokalbių sistemą prisijungus prie susikurtos paskyros. Jei lankytojas nėra tikras, kurį specialistą (psichologą ar psichoterapeutą) pasirinkti, gali atlikti testą, kuris išfiltruos 3 labiausiai lankytojo poreikius atitinkančius specialistus.
Kaip pasiruošti pirmai konsultacijai nuotoliu?
Kuo skiriasi psichologas ir psichoterapeutas?
Psichologas – tai psichologijos bakalauro ir magistro studijas universitete baigęs asmuo. Psichologo tikslas yra padėti žmonėms suprasti kylančius jausmus ir iš jų kylantį elgesį bei padėti jį pakeisti. Psichologai gali specializuotis daugybėje sričių, tokių kaip emocinė sveikata, švietimas ir darbo psichologija. Į psichologą patariama kreiptis, jei norite pakalbėti apie savo gyvenimo problemas, santykius, pagerinti savo emocinę būklę, jei ieškote pagalbos naviguojant kasdieniame gyvenime jau turint psichinių ar emocinių sutrikimų.
Psichoterapeutas – tai gydytojas (dažniausiai psichiatras) arba psichologas, kuris po aukštojo mokslo baigimo papildomai mokėsi ir baigė kurios nors psichoterapijos krypties mokymo kursą, trunkantį ne mažiau trejetą metų. Psichoterapeutas konsultacijų metu į problemas analizuoja „giliau", padeda išmokti naujų elgesio modelių, taip pat psichoterapija yra ženkliai ilgesnis procesas, negu psichologo konsultacijos. Psichoterapeutas savo darbe remiasi konkrečia psichoterapine paradigma.
Ar konsultacijos yra konfidencialios?
Konsultacijos su psichologu ar psichoterapeutu yra konfidencialios. Specialistams dalintis konsultacijų turiniu yra griežtai draudžiama.
Kaip vyksta apmokėjimas už konsultaciją?
Atsiskaitymas už psichologo ar psichoterapeuto konsultacijas vyksta per el. bankininkystę, įvedus kortelės duomenis arba Paypal. Suma pagal psichologo ar psichoterapeuto įkainį nuskaitoma rezervavus vaizdo pokalbį. Jei pokalbis neįvyksta dėl techninių kliūčių, suma grąžinama.
Kokių technologijų reikia konsultacijai?
Viskas, ko reikia – stabilaus interneto, įrenginio su kamera (kompiuterio, telefono ar planšetės) ir ausinių.
Ką daryti, jei kyla techninių problemų?
Jei iškyla problemų, galite kreiptis į mūsų pagalbos centrą el. paštu info@pokyciunamai.lt arba telefonu +37067222257.
Ar galiu atšaukti arba perkelti konsultaciją?
Taip, konsultaciją galima atšaukti arba perkelti ne vėliau kaip likus 24 val. iki sesijos pradžios.
Ar galiu naudotis platforma, jei gyvenu užsienyje?
Taip, platforma prieinama visiems, nepriklausomai nuo gyvenamosios vietos.
Kaip psichologui ar psichoterapeutui prisijungti prie platformos?
Norėdami prisijungti prie mūsų komandos, užpildykite registracijos formą čia. Mes patikrinsime jūsų kvalifikaciją ir susisieksime.
Kaip psichologai ir psichoterapeutai gauna atlygį už suteiktas konsultacijos paslaugas?
Psichologai ir psichoterapeutai paslaugas teikia pagal savo asmeninė kainodarą – nurodo paslaugų kainą. Psichologams lankytojų sumokamos sumos už suteiktas paslaugas pervedamos kartą per savaitę, atskaičius platformos paslaugų dalį.